fredag 16 augusti 2013

Fredags frossa

Okej, går kvällen var riktigt jobbig. Jag var svinhungrig, verkligen. Men klarade mig utan att äta. Idag känns det bättre ;) Saken är den att jag började morgonen med att frossa, eller morgonen - typ förmiddagen. Vid 11 taget åt jag som en galning. Vilket resulterade i att jag bara hade 183 kcal kvar att äta idag. Inte jätte lyckat kanske.

Men men jag har inte ätit något mer och är inte hungrig. Kände mig helt uppsvälld i magen och mådde inte jätte bra.

Hade lillebror här. Så kom inte iväg till gymmet då det kom upp lite andra saker. Men har kört ett styrke pass här hemma :) Så nu har jag lite mer kalorier att göra av med! Tur då jag ska på fest ikväll.. Men har bestämt mig för att det (om jag gör vilket antagligen kommer ske) som jag äter/dricker över dagens kcal drar jag av imorgon. Ska försöka ge mig ut på en ordentlig lång promenad imorgon.

Men nu lite kvalitets tid med mig själv och dusch så att vi blir fest fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar