lördag 27 april 2013

Trötta ben. . .

Sitter och har precis avnjutiten en scones frukost för mig själv då sambon är iväg på jobb. Benen är bra trötta och sega. Gymmade igår, körde trappmaskinen både till uppvärmning och nedvarvning, körde styrka med fokus på armar, axlar, rygg och lite mage och cyklade 5.5 km med. Men anledningen till de trötta benen, jag var iväg på fotbollsträning i torsdags. Första träningen för iår, med blandat tjejer och killar. Jag var supernervös men det gick helt okej. Det var kul att vara igång med fotbollen igen. Känner verkligen att det är kul. Benen är definitivt inte vana att springa i fotbollsskor på en ojämn gräsmatta. Haha hela benen från fotknölarna till ljumsken är helt möra. Muskler som inte varit vana att användas på detta sätt. Känns bra med varierad träning.

Mina nya fotbollsskor som jag preimiärade i torsdags. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar